
Webkommunikasjon
Nina FuruFuru, Nina Webdesign 005.71 FUR
Bok Bokmål utgitt 2006
Hylleplass: Ledig
- Hovedbiblioteket, voksen, 2. etasje: 1 av 1 ledig
Plassering: Databøker (hylleplass: Webdesign005.71 FUR)
*0010430411 *003NO-LaBS *00520211108192037.0 *007t *008051121b2006 xx e 0 nob d *009 cam 22002651 *019 $bl *020 #$a82-7147-291-7$cNkr 249.00$qh. *020 #$a978-82-7147-304-4 *035 $a(NO-LaBS)1499257(bibid) *0827#$a005.71 *090 $aWebdesign$c005.71$dFUR *1001#$aFuru, Nina$d1962-$_16323100 *24510$aWebkommunikasjon$cNina Furu *250 #$a2. utg. *260 $aKristiansand$bIJ-forl.$c2006 *300 #$a181 s.$bill. *336 #$atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 #$auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 #$abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *5208#$aDenne boken gir en oversikt over hvilke faktorer som påvirker hvordan brukeren oppfatter et nettsted. Her kan man lese mer om god webkommunikasjon og få en grunnleggende innføring i faget webkommunikasjon. På en enkel og lettfattelig måte forteller boken hvordan bedrifter og organisasjoner kan oppnå ønsket kommunikasjonseffekt på web, og hvordan nettstedet kan bidra til å oppfylle bedriftens målsettinger. Boken vil være aktuell for nettredaktører, markedsførere, informasjonsmedarbeidere og andre som arbeider med innhold og kommunikasjon på web. Illustrert med eksempler fra faktiske, norske nettsteder. *546 #$aTekst på bokmål *690 $aHjemmesider *690 $aInternett *690 $aKommunikasjon ^